Sunday, June 10, 2012

BERI AKU KEKUATAN....

salam pada semua pembaca blog fie...lame xupdate..atas sebab2 tertentu fie berdiam diri..atas sebab tertentu jugak fie update blog..nk tenangkan hati..tenangkan fikiran..hari ni hari yang penting buat fie..dan jugak si dia..KENAPA??

sebab arini hari yang ditunggu si dia...hari untuk fie beri dia jawapan pada soalan yang dia berikan pada fie lama dulu...arini hari yang ditunggu dah tiba..dalam mase berapa jam je lagi fie akan jumpa dia...face to face dgn dia..

berdebar??takut??semua perasaan tu ada sekarang ni...fie harap jawapan fie ni akan mengubah diri fie jd lebih baik..fie harap jugak dengan jawapn fie ni die terima seadanye walaupun terpakse..adakah fie akan buat dia sedih lagi??entahlah..fie tertanye2 kenape dia still tunggu fie walau fie dah buat die menangis..die sedih..fie kecewakan dia..fie xjage hati die...tapi die tetap sabar dengan fie..

teruknye fie kan??dia kate fie terbaik untuk dia..tapi fie xfikir yang diri fie terbaik buat dia..dia terlalu baik untuk fie..fie kurang ajar dengan dia pun dia still sabar...tahan marah..tahan panas baran dia..ya allah...hanye tuhan je yg tahu perasaan fie bila fie sedar dan fikir kenape fie buat dia macam tu..

bersalah nye fie pada dia...fie xboleyh nak tengok dia sedih depan mata fie...sanngup kah fie melihat dia menangis dihadapan fie kejap lagi???entahlah...tu yang membuatkan fie takut nak buat keputusan yang terbaik untuk fie dan dia...

berapa jam je lagi..fie akan menghadap dia..fie akan lihat dia..sedih atau gembira???fie menanti dengan penuh kesabaran...insya'ALLAH..fie harap semuanye akan ok...dan fie harap dia akan terima jawapan fie dengan hati terbuka dan redha..


No comments: