Tuesday, June 19, 2012

AKU SUKA DIA....AKU CINTA DIA..



aku ingin memilikinya
aku ingin menjaga dia
aku ingin mencinta dia
aku ingin hidup dengannya..


dia MEMILIKI aku..dia MENJAGA aku..dia MENCINTAI aku..die TERIMA aku apa adanya..dia IKHLAS dengan aku..dia MENEGUR aku..dan insya'ALLAH,dia akan HIDUP dengan ku..segala-galanya dia...alhamdulillah,tuhan bukakan pintu hati dia dan juga pintu hati aku untuk terima diri masing2 seadanya...

terima kasih ya allah sebab kurniakan aku insan yang memahami aku,yang menasihati aku,yang menegur aku jika salah,yang menyayangi aku,dan mencintai aku..aku menangis saat untuk terima dia..aku menangis saat dia meluahkan rasa hati dia..aku menangis saat dia menangis...

aku terlalu menyayangi diri dia..saat ni aku merindui dia..hanya tuhan yang tahu perasaan aku kala ini..aku hanya mampu berdoa agar tuhan tetapkan hati aku selalu bersama dengan dia.begitu juga dengan dia...jika aku jauh dari dia,tetapkan lah hati aku agar aku setia bersamanya walau dalam apa jua keadaan sekalipun.

aku hanya mahukan dia,.hanya dia yang mampu bahagiakan aku saat ni dan sampai bila2..jauhkanlah orang ketiga dalam hubungan kami,,jauhkanlah hasad dengki orang lain dengan hubungan kami..au bahagia dengan dia..dan harapan aku kebahagiaan ini akan kekal sampai bila2 tanpa ada rase jemu..

dekati hati aku dengan hatinya..sejuk kan hati aku tatkala aku marah dengan dia..kuatkan kesabaran aku tatkala dia menguji kesabaran aku..lembutkan hati aku jika dia merajuk..walau hubungan aku dengan dia baru bermula tapi bagi aku..apa yang aku rasa hubungan aku dah terlalu lama dengan dia..walau baru berapa hari kapel dengan dia terasa aku dah kapel bertahun2 dengan dia..

sayang nya aku pada dia tuhan saja yang tahu..adakala aku telah melukai hati dia..mengecewakan hati dia..buat dia terasa hati..maafkan aku sayang...apa yang kita selisih faham itu bukan lah sebab aku xsayang tapi ia mengajar kita dalam mengenali diri masing2..biar bergaduh sekarang jangan bergaduh kemudian hari..

p/s buat HUBBY(saiful abrar) :~

hubby...ingat yang ni..ni ikhlas dari hati baby buat hubby...baby sayang kat hubby..apa yang baby buat..kat mana pun baby berada..hubby tetap dalam hati baby..walau kita jauh macam mane sekali pun.insya'allah..baby setia kat hubby..(kalau hubby setia)..paling penting jangan terlalu cemburu kat baby..cemburu itu boleyh tapi berpada2..jangan cemburu xtentu pasal..baby tahu hati hubby mudah terasa and xmacam dulu..tapi ini untuk kebaikan kita jugak..baby xcemburu apa yang hubby buat xbermaksud baby xsayang kat hubby..kalau baby kata baby xkisah ape hubby buat..xbermakne baby xnak amik tahu..baby xnak halang apa yang hubby buat,baby xnak pakse hubby buat kalau hubby xsuka..baby hormatkan hubby...sebab baby cintakan hubby baby kata macam ni..maafkan baby kalau baby selalu buat hubby terasa.kecik hati and buat macam hubby xpenting..NO!!hubby  penting pada baby..jangan kata macam tu..baby mungkin xmacam orang lain tapi percayalah..hati baby,sayang baby and cinta baby untu hubby sorang..xder orang lain..insya'ALLAH,hati baby xkan pernah berubah..baby sayang hubby sangat2..baby xkan tinggalkan hubby tanpa sebab..tu janji baby... ^___^

No comments: