Tuesday, June 21, 2011

pagi isnin yang happening.....

assalamualaikum...
huhu..arini aku rase happening sgt2 sbb adik aku syafiq dh bersara dr kerja nyer...
(buskin robin)sementara lah kan
...
die nk balik shah alam dh...
huk3...
tgal lah aku sorg nnti..walaupun si kecik sibuk tu ader tp te
tap xsame lau adik aku angah ni xder...
dah lamer x lepak sesame...
pg ni die jage jedai dgn aku...
tugas aku cm biase duk kemas brg yg xr
eti nk stop smpai nyer...
jenuh aku cm tu...
tp xper...asisstant aku ader...
ngeh3....
trang aku duk sibuk menyusun air dlm peti ais...
die duk sibuk smbang dgn aku lah...
aku aderlah susun coklat kit kat...
nk bukak lah ni...
dgn slumber die ambik masuk po
ket...
ishk3....
tgok lah ni...



ni dikate kan giler kit kat...
tu lah kegilaan adik aku ni...
tu sbb aku mmg ngam dgn die..
ape2 pun leh masuk...ok jer...
xcukup dgn tu aku pun kena...



hahahaha.....
xder keje adik aku ni....
bukan aper...
xlame g die nk stdy balik...mst
i aku sunyi...
xder die aku xkuar berjalan lah...
ader die kemane pun aku nk g die ok jer...
senang...xpayah pening kepale...
tp aritu xleh tahan dah...
pegi cri baju raye,,,
kat ipoh...kt riamoda...
ader lah oatung yg kt cermin depan kedai...
die leh posing cm ptung...
amenda ntah...
tgok lah eah...




ha..same x????
cm ni lah kteorg lau xder keje...
bukan aper...
saje nk seronok...
bukan slalu kan...
hik3....
ni lah adik aku...

" MUHAMMAD SYAFIQ ZAINAL ABIDIN "

No comments: