Sunday, June 12, 2011

kebahagiaan itu kembali......

Justify Fullsetelah lame aku ditinggalkan...die kembali....
untuk ape..mulanye aku pk die sengaje nk cari pasal dgn aku...
tp ternyata die mencari aku untuk diri die...
lau dulu aku leh hidup tnpe die skrg x lg...
aku xprnah berdendam dgn die...
n aku xmghrap die kmbali pd aku pun....
aku cume berharap die hepi dgn hidup baru die..
dgn gf baru die....
tp kate nyer...
gurl tu just fren...xlebih...
die msih sygkan aku...
die tgu aku untuk terime die balik...
aku xthu sme ader nk trime or x...
gmbar,nsj die semua aku dh buang...
aku xnk ingat lg tp xboleh...
tp alhamdulillah...
AKU TRIME DIE KEMBALI....
dgn harapan die xkecewa kan aku lg.....aku harap hbungan aku kali ni...
berkekalan tanpa sesiapa yg mengganggu...
aku harap die tetap setia dgn aku walau aku byk kekurangan....
aku maybe xlayak untuk die tp die tetap terima aku...
hanya tuhan je yg tahu kasih,syg & cinta aku pada die...
dan aku ingin die yg dapat jaga aku smpai akhir hayat...
aku xmahu org lain selain die...
5 bulan terputus...
mengajar aku pelbagai perkara....
menguji hati aku...
mematangkn aku dgn kehidupan...
mcm2 perkare yg berlaku dlam hidup aku tanpe die...
xder org ketige dalam hidup aku...
tnpa gangguan org lain....
lau dulu aku xrindukan die tp kini rindu tu sentiase ader untuk die...
ya allah...
tetapkan lah hati nya untuk aku...
jika die untuk ku....
dan tetapkanlah hatiku untuk die juga....
insya'allah...e2 sebaik-baik jnji....




No comments: