Sunday, June 12, 2011

kek batik....

semalam mak cik aku balik sini...aku pggl die acik...
so,uda adik aku ni nk suh lah acik aku aajar kek batik tu...
ingat nk wt mlam lah pas aku hbis keje...
s0.dh mlm tu uda xnk wt plak...
hangin tul aku...
kul 10 cmti aku pg umah opah...
so,startlah wt kek tu....
dah wt tu kejap jer...
aku ingat susahlah kot nk wt tp mmg senang jer....
bahan2 pun xbyk pun...
senang aku ingat...
actually aku pun bkn pndai sgt...
sje suke2 nk luangkan mase dgn acik aku ni...
jarang dapat lepak...
nk pg umah die aku keje...
xder mse nk pg...
semntara nk tgu kek tu sejuk aku pun sembg2 dgn acik aku ni...
mcm2 perkara yg kiteorg sembgkn...
pasal ank2 die...
aku nk thu2lah lau dpt gelak xkan leh cover punyer...
malam x malam aku on jer....
smbang punye smbang xsedar jam pkul 1 pg...
hahaha...pg esok nk bgun pg keje lg..
huhu...dah balik tu aku xterus tidur...
my love plak suh teman...
aku yg xleh tidur pasal dh over gelak td layan jelah kan...
mcm2 bnda jgak smbg...kutuk ader,..semua aderlah...
thu2 dah kul 4 pg....
tu pun sebb btry fon die dh low...
so,baru tidur....
pg plak dalam kul 7 die cl..
ape ag...
mamai tu aku jawab...tp sedar lg ok...
lau die mamai ntah ape2 die mrepek...
tu pasal aku pgl die senget...
huhu...
senget2 pun my love jugak kan...
hik3.....

No comments: