Tuesday, November 6, 2012

Bila Dapat Demam....

salam pada semua bloggers..
.
.
.
.
oleh kerana owner blog ni dapat demam.
maka blog pun lame xhupdate...
hee..memang best giler dapat demam nih..

dengan tidur yang xberapa nak lena..
makan yang xberapa nak selera...
kerja yang  xberapa larat nak buat..
and macam2 yang xberapa tu..

nasiblah 2 hari lepas dah dapt cuti panjang..
leh lah rest kat rumah..
peluk teddy bear...dengan seliut yang gebu..
and dapat bau tetttttt..

tidur xlena pun jadi lena walaupun sekejap..
hari ni fie tidur je...memang xlarat nak buat ape2 kerja..
update blog ni pun sebab nak bg mata ni mengantuk..
cadangnyer memang lah nak lipat baju and iron baju yang dah bertimbun..

tapi apakan daya...kesihatan xmengizinkan..
sekarang ni pun mata berat jer..
nak pegang adik bongsu pun xleh..
sebab takut berjangkit dengan die..

tu lah fie..xsakit hepi bukan main..
dapat sakitttt...haaa...
tumbang memang xbangun dah..
tu lah kan..

bila kita dapat sakit...
kita just kena kuat untuk lawan sakit tu..
rehat secukupnyer...
xpayah pikir pape masalah..

and bile dah sihat..'terasa macam tenang..
happy...xder masalah...
yelah..kita baru lepas sakit kan..
insya'allah...harap2 demam fie ni xderlah lame sangat..

kesian hubby fie...
fie xdapat teman die macam selalu..
kalau die call pun..kadang2 fie tertidur terus...
tinggal die cakap sorang2..
kadang tu die call pun fie memang xsedar pape dah..

tapi bila die tidur..fie xleh tidur..
fie kacau die tidur pulak..
hehe..tapi terasa die pun macam nak demam.
sebab bile cakap sikit..fie bersin..

xlame pas tu die pun bersin..
hehe...sory sayang...
saya yang demam awak pulak yang nak berjangkit kan..
saya nak kacau sape lagi kalau bukan nak kacau awak sorang jer...

and saya mintak maaf jugak..
saya xdapat nak borak dengan awak macam biasa...
harap awak faham..saya xlarat...
awak dah teman saya tidur pun dah cukup baik..
thanks awak..
sayanggg awak sangat2... muah..

No comments: