Tuesday, September 25, 2012

he was always there

salam pada semua blogger...
haiiii...dah lame xbukak blog ni..
macam dah kena tukar eh..
macam2lah diorang nih...

yang baru nampak cam boring jer..
nak yang lame... grrr -.-
yang baru ni macam pening je nak guna...
adoiilah...lagi xder semangat nak update...

lagipun bukan xderr mase sangat nak update...
hehe...busy denga benda lain..jeng3..
xde3...gurau jer...

2 3 hari lepas macam nak demam..
tapi tahan kan jugaklah coz kena kerja...
tapi yang demam nyer bf fie...haha..
sampai hari ni xok2 lagi...

alhamdulillah...even banyak kali...
haish???banyak kali ker??bukan banyak kali..
dah memang hari2...haha..
xder  pun jangkit dengan die...aminnn...

metabolisma tinggi fie nih..haha...
(jangan marah hubby :p)
tu pun suh makan ubat...alasan xder ubat...
dan kerana die ni dah stay dekat rumah abah die..
dekat dengan fie lah...

haaa,volunter hantar ubat ni...
bukan satu,bukan dua jenis ubat..
semua ubat ada...xder alasan xnak makan ubat..
(padahal aku pun susah nak makan ubat :p)

soo,sejak hubby fie ni ada kat sini..dekat2 dengan fie ni..
fie pun jadi xcukup tidur...
act,fie ni kuat tidur..haha...ngaku nih... ^^
bile pagi dah bangun awal...
kena hantar adik pergi sekolah..

selalu abah fie yang hantar...
and disebabkan hubby pun kerja awal...
jadi pengejut die tiap2 hari...
walaupun die set alarm lebih dari satu bunyi...
iskh3.... ^_^

fie balik rehat kul 1.30 sampai 4.00..
memang lame lah tu kot...haha
selalunyer..waktu ni lepas solat fie tidur..
kul 3.50 baru bangun nak kerja balik...

tapi sekarang...xder tidur dah....hehe...
bukan aper...ada je hubby fie nih..
ajak kuar makan lah..teman die pergi sini lah..
situ lah...haha..tapi xkisah pun..

sebab bila malam fie tidur awal...haha...
tu pun kena bebel...
die balik kerja awal...die tidurlah petang...
mane adil kan..

haa..sampai fie xcukup tidurlah katekan...
tu pasal bila sebelum tidur...
die sembang2 fie tup3...dah lelap...
die panggil2 pun fie dah xlayan...
fie tidur memang xsedar ape pun...

ngeh3...sebenarnye die ni manje sikit...
sejak duduk dekat2 ni...nak pergi mane pun..
nak suh fie ikut...fie ni jenis xsuke kuar sangat...
lebih suka duk rumah jer...

tapi nak wt camne...sat g merajuk jenuh pulak..
fie nak pujuk..fie bukan jenis reti pujuk memujuk nih...

ape pun xkisah..sebab dah sayang kan..hehe...
memang lah suke die dekat dengan fie...
tapi kadang tu takut jugak..
kalau dah selalu kuar same nanti..
bosan pulak... -,-

fie xmau jadi macam tu...




sekarang selalu ada didepan mate..
xlame lagi hidup fie..akan berubah..
and kerja fie pun berubah...
xkan dapat macam sekarang nih...

but hidup mesti ada perubahan ryte??
xsemua yang kita nak buat akan kekal...
ada yang akan berubah...bukan hati maksud fie..
kehidupan harian kita...
rutin kita akan berubah..

xperlah...biar kita susah sekarang biar senang kemudian..
and biar kita sakit sekarang dari sakit kemudian hari...
bersusah susah dahulu bersenang-senang kemudian..ryte??

walau sekarang ni fie selalu ada dengan die...
die selalu ada dengan fie...
mesti akan terasa sangat bile tiba2 jauh...
susah nak jumpe...

sekarang ni boleh lagi lah main2 mate ..
selisih jugaklah nak pergi mane2 pun...
buat macam xder pape..

tapi nanti semua tu dah xder...
macam manelah agaknye yer...
terfikir..bila dekat ni ada je benda nak gaduh..

mase jauh dulu xder plak gaduh..pelik3...
xper sayang..kat mane saya pergi..
kat mane saya pun..saya tetap sayang awak...
kita susah and senang bukan untuk orang lain..
tapi untuk kite jugak..


and saya harap awak xberubah hati...
begitu jugak dengan saya...
berjauhan itu adalah ujian untuk kuatkan hati kite...
insya'allah...

doakan hubungan kita tetap kuat..tetap kekal...
sampai akhir hayat...
jangan biarkan ada orang ketiga menghancurkannya...
JANGAN GATAL!!!!!..haha :p

pantang nampak awek lalu depan mate suh fie mintak no..
bertuah punye f.husband fie nih...
pastu kuar tu tolonglah jangan suka sangat nak mencubit...

macam perempuan yang suka mencubit...
nanti xpasal2 kena penampar...haha
and saya doakan juga moga awak dapat kerja tetap...

macam saya pernah cakap...
kerja ape pun xkisah asalkan halal...
biar ape pun orang nak cakap...
asalkan kita je yang tahu ape kita buat...

susah senang kita same2...
walaupun kadang2 kita sehati sejiwa...
tapi alhamdulillah...

kalau saya demam awak demam..
tapi bile awak selsema saya xder kena selsema...
bukan saya xsayang awak...cuma awak xkuat..hahaha.....

saya harap jugak bila saya sedih and susah..
awak sentiasa ada walaupun jauh...
sebab awak kekuatan saya...
awak semangat saya...
awak penyokong saya...
and sory sebab banyak susah kan awak... T_T

sebab terlalu banyak susahkan awak tu...
awak kate xkisah..semakin saya sayang pada awak..
walaupun kadang2 awak kate awak xensem...

GRRRR!!! pada saya awak SWEETTT... *_*
xensem aper...selamat lah saya...
xder orang nak kebas awak dari saya kan...

tapi ensem xensem pun...
"kalau dah lelaki XMENGGATAL!!!xder nyer perempuan 
nak MELAYAN!!.."

kan hubby kan????hehehe :p
I LOVE YOU SENGET...

No comments: