Monday, September 20, 2010

impian antara due hati............

pada hari jumaat..bertarikh 17/09/2010....
aku telah kerumah bakal mertua...kot yelah lau jadi kan...
harap2 mcm tu lah....
aku telah merancang untuk bertemu dgn kakak die n family die...dalam keadaan gementar,takut,cuak semua adalah...huk3..
pg tu aku bukak kedai cm biase...plan nk g umah die pas solat jumaat cm tu lah...
pegi dgn adik aku...rase cm xsedap hati plak...tp aku dh gtau die aku nk dtg umah die..
so,pas balik kedai aku terus siap tp tgik keadaan cuaca mama aku mcm xbg kuar coz nk ujan...cuaca pun mmg redup...sebelum tu aku dh mnx dgn abah nk g beraya kat tapah..abh kate xleh pasal ujan..
so,kecewalah skit...tp aku tetap nk pegi...
pas abah balik aku dpt pegi dgn angah...
mase kuar dari tsb smpai kat depan bus stop jpj tibe2 ujan lebat..berhemti lah kejap...angah plak tetap nk g umah member die kat bidor...kul 4 dah kena ader kat umah...mase tu dah kul 2 nk dekat kul 3...cuak hbslah...aku try call kakak die tye die blik or x...aku cl die kate ujan...senang2 die suh aku balik...xptot btul...aku dh separuh jalan nk g umah die...die suh balik...aku cm marajuk lah nsib kakak die ader..so,dgn niat aku...anagah tgalkan aku kat bus stop dpn ppd...
lame gak lah tgu dgn aku sorg2 kat situ...dah jaln sunyi..ujan lg...doa jelah...agak lamer gak tgu dekat kul 3 lbih aku tgu kakak die xder...
lamer tu akak die pun smpai...
tp sebelum tu...aku cl die gtau aku xjd dtg...coz ujan...angah plak tgal aku sorg2 kat situ...dia nk amik aku xbg coz xnk die sakit...die xtau yg akak die nk amik aku..saje kenakan die...sape suh wt aku majuk...padan muka...
aku kate xper..ader org lain amik aku..die macam xsuka terus tutup fon..
dah akak die amik aku cl die xangkat..majuk r tu..byk kali cl tetap xangkat...
tibelah smpai umah die mak die ader kat depan...ade ke die kate aku ni awek may...segan aku...aku pun salam lah mak die...
and then aku tgok die xder...aku pg ikut akak die pg dapur...tibe2 die kuar dr bilik mane ntah sergah aku dgn kate-kate perli...
hahahahahaha....seronok aku dpt kenakan die...die geram ngan aku smpai aku pun die tumbuk tp mmg best dpt kenakan die...itu xdpt aku lupakan smpai bile2...kenangn terindah buat aku..die pun hepy sbb aku dpt gak jumpe fmly die...n aku dpt jugak smpai umah die...umah aku pun ie dh dtg...kate die mak die sukakan aku tp ntahlah..aku dpt rase seronok dpt kenal fmly die...ntahlah...sejak kiteorg baik n aku beri die peluang..hubungan aku dgn die smakin rapt...die sntiase dekat dgn aku walaupun jauh dimata...aku harap ia kekal smpai bile2...sbb aku dpt rasekan yg syg aku pd die smakin kuat..cinta aku pd die sorg xder yg lain...n tiade saper dpt gntikan...hye die milik aku smpai bile2...aku harap mcm mane hati aku smanelah hati die...mgkin aku xsehebat pempuan lain tp aku akan jd yg terbaik buat diri die seorg...

"abg...lau satu hari t ditakdir syg jd milik abg...syg jnji akan jg abg baik2 mcm nyawa syg sendiri...mcm yg abg kate separuh diri syg ada dalam diri abg mcm tu jugak syg...mgkin syg xpndai berkate2 mcm abg tp percayelah..kasih,syg dn cinta syg hye untuk abg sorg xder yg lain..abglah yg terbaik dlm hidup syg..biarlah ape org nk kate tp hnye syg sorg jer yg tau...syg harap hubungan kite kekal smpai akhir hayat...syg cintakan abg sepenuh hati syg...andai satu hari t syg tiade lg dihati abg katekan lah dgn jujur supaya syg leh trime dgn hati terbuka...kalau abg xbahagie dgn syg,syg redha...ingat..aper pun yg syg wt abg sntiase dihati syg...selame nyer..."

No comments: