Thursday, September 16, 2010

bahagie nyer saat ini...

cinta e2 mengubah segala-galanyer...
mcm tu jgak aku...alhamdulillah...hubungan aku dgn die bertmbah baik n semakin mesra...
e2lah doa aku...aku harap ia berkekalan...
esok cadang nk raye umha die tp akak die xder plak...
xbest lah cmni...
sbtu mybe wt umah terbuka...harap2 jdlah...
leh aku ajak kwn2 aku wlau pun malam...
aku bahagia kini...
die tlah kmbali kpada aku n die mlik aku seorg....
tp 1 masalah yg blum dpt settle...n aku doakan bnda tu settle dgn cpat...
biarlah org xtau sape die pd aku yg pnting xder sape kacau relationship kteorg...
selagi aku hidup selagi aku terdaya...
akan ku pertahan kan...
23/10/2010...
akan genap setahun relationship kteorg...
aku nk bg ape yer???
perfume bfday die pun aku xbg lg...
cmner lah....

No comments: