Wednesday, August 3, 2011

asam pedas...>___~



bile dapat berbuka puase dgn makanan favorite mmg best...
sbb dah lame
xmkn kan...
aku ni dh lah giler skit lau dh dpt asam pedas...
tp asam pedas yg ma aku wat lah...
bg aku xder sape leh celen asam pedas ma aku...
terbaik wokk....
hahahahaaaaa....dah dua ari aku ngadap asam pedas ma aku ni...
bukan slalu kan...coz abah aku xbrape minat asam pedas ni...
aku sorg je pun....ader g favorite aku hasil dr air tgan ma aku ni...
asam pedas 1,smbal udang...
sambal udang ni ptot nyer aku xleh mkn sgt sbb aku ade resdung yg kuat...
tp alhamdulillah muke aku xder jerawat...
lau ader jerawat pun sbb peruba
han hormon...
almaklumlah org pempuan kan...huhu..


aku xthulah nape aku pantang btul tgok asam pedas ni...
aku pn pelik...
bile aku dpt tgok or bau jer...fuh...
telan air liur ler...nasiblah ma aku memahami...
smbal udang pun cmtu gak...
lau ma aku wat ngadap aku sorg jelah...jawabnyer...
mmg puas mkn..tp udang tu udng biase jer...
bukan yg gedabak besar tu...
geli plak aku nk mkn....hihihih...act,aku mkn xder memilih sgt tp leh tahan jgaklah...
pastu ayam masak cili api...
fuh..leh berpeluh kot mkn tu..
sbb lau ma aku wt pedas die...wallaweh...
berapi kot...leh kate semua bnda pedas...sbb dlm family aku,,,
lau xpedas sorg pun xmkn...xlalu...
pedas cmne pun tetap mkn....
itulah aku...tgok je aku ni kurus...kecik tp aku ni leh tahan kuat mkn gak...
org ingat aku ni jenis xmkn...
sbb tu badan xgemuk...
hallloooo...badan i mmg ori cmni...tgok lah fmly i cmner...
sbb tu i ni kecik...sbb mase diorg muda2 dulu pun cm i..
dah kawin jer nmpak xkurus...
t aku upload gmbar mase ma dgn abah aku mude2 dulu..
konfom korg xcyer....aku pun cxcye pun..tp tgok adik aku angah...
cye xcye kne cye jugak...
hihi...
thnx ma sbb wt asam pedas yg best...walaupun tp ma tgah bad mood pasal aku..
duk bebel kat depan rezeki...
ikut aku nk blah jer...
tp asam pedas punye pasal aku wr pekak jer...
kang wt cmtu kate kurg ajar plak kan..
aku xmau lah cmtu..bulan pose ni..
ececeh....esok xthu nk berbuka apeplak...
abah pun bz dgn pemutihan tu...
kiteorg pun xlalu mkn sbb xder org nk mkn...
yelah...dulu buke pose ramai2 meriah jer...
dari 6 org dah tgal 4 org...
sikit g lau aku kawin...tgal lah YAYAN...
huk3....

No comments: