Wednesday, May 23, 2012

MY SWEETHEART BACK...

salam pada semua pembaca blog fie..hai3...arini nak update pasal my sweetheart..MUHAMMAD ZHAREEF yang akan keluar dari hospital teluk intan hari ini..alhamdulillah..sihat je baby fie ni..geram je tengok die...rase macam baby fie pulak..huhuhu...

fie nak dapat baby sendiri lambat lagi pun..huahuahua...calon pun xder lagi ni..lai3...sape nk masuk line kena isi borang dulu,..ahahah..gatai noh..gurau2 jer ok..fie xder niat nak kahwin lagi dalam masa terdekat ni..biarlah lepas tanggungjawab nak jaga ma,abah n adik2 dulu..

kalau ada orang masuk meminang tu adlah jodoh.ye x??so,arini rumah fie akan ceria sebab ada si comel ni..mase kecik nilah seronok nak pegang,nak main.sebab bila dh mula besar nanti susah pulak..semua dah jauh..

ZHAREEF ni adik fie palinh bertuah sangat2..dengan kehadiran die..macam2 dugaan datang dalm keluarga kami..tapi dalam masa yang sama alhamdulillah..semuanyer ok.dan rezeki tu datang perlahan pada kami sekeluarga.betullah kata orang,.anak tu pembawa rezeki..

masih xfaham kenapa masih ada orang yang sanggup buang bayi kat tempat kotor dan jijik..xder sifat kemanusiaan langsung...binatang pun ada sifat keibuan..syangkan anak..tapi manusia yang cukup sifat dan akal fikiran xreti nak gunakan sebaik nyer...masya'allah..dunia akhir zaman agak nyer...

tuhan akan balas ape yang mereka lakukan terhadap bayi yang xberdosa..harap fie dengan keluarga dapat jauhkan semua tu...aminn..

No comments: