Monday, August 1, 2011

1 ramadhan....>___~

alhamdulillah..syukur kerna diberi peluang untuk berpuase tahun ni...
alhamdulillah jugak sbb byk yg dah berubah dalam hdup aku...
kadang2 byk masalh dn mnjadi tekanan pada aku...
tp aku tetap sabar...saar tu terus ader dalam diri aku...
thun ni genap 2 kali aku dpt berpuase bersama SYG aku...
walaupun xpernah pun dpt berbuka same2...
mungkin bukan rezeki kiteorg lagi...
tp xper...jnji kami terus dpt berpuase same walau jauh...
makin hari makin syg aku pd die...
sbb hati hanye tetap pd die...
mung xramai yg tahu aku dah berpunye tp biarlah ia mnjadi rahsie..
sbb itu kemahuan die...
aku turutkan...
bile pk balik rahsia tu bgus sbb xkn ader org ketige dalam relation kiteorg..
pd ak hnye org tertentu yg aku percayai je aku bgtahu...
bukan aku xbangga ader die tp aku xmahu kehilangan die wt kali kedua...
aku akn jage sebaik mgkin selagi aku terdaya...
andai 1 hari nanti die berubah hati...
aku redha..mgkin itu yg terbaik bg die...
tp insya'allah...pd aku die yg terakhir walaupun die bukanlah yg pertama...
aku mmg syg die..tp aku xdpt nk luahkan dgn kate2...
sbb cinta,kasih dan syg xdpt dnilai dr kate2...
sbb dari kate2 kite leh tipu seseorg...
mybe die akan pk aku xsyg die tp biarlah..
1 hari t biar die rase syg aku pada die...
biarlah org kate die xensem ker...
jahat ker...xsesuai dgn aku ker...
yg penting hati aku..hati die...
insya'allah hati aku xkan pernah berubah pada insan lain yg lebih baik..
sbb belum tentu yg lebih baik akan baik mcm yg kurg baik..
" so,thnx my dear coz terima syg seadnyer....
walupun syg prnah lukakan hati abg...wt abg terasa...
raye ni fie dpt raye skali lg dgn abg...
syg bahagie ader abg disisi syg selalu...
thnx sbb selalu teman syg...
selalu nasihatkn syg walaupun kadang2 degil...
sbar dgn perangai syg yang suke sakat abg..
kenakan abg...usik abg...semuanyer...
thnx syg...sys sayang abg sgt..
syg fie pd abg xternilai n xdpt nk diungkapkan dgn kate2...
hanye ni yg syg dpt luahkan pd abg...
syg harap jugak 1 mase nanti syg mampu luahkan syg syg pada abg..
terima kasih byk2...
xder spae yg dpat gantikan abg dihati syg...
hanye insan yg bername MOHD SYAMEL CHE DAUD je...
i love you so much...



No comments: